Дорога в один кінець: як «вбиває» соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  122420 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  101161 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  15708 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  15923 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  14359 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  13667 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  17678 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  12446 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  118649 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  13726 перегляди

Популярні

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

3 години тому  •  47544 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

7 годин тому  •  58374 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

7 годин тому  •  31136 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  100073 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  124355 перегляди

Публікації

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  125724 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  124319 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  119913 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  130245 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

11 годин тому  •  130726 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Представники НААН, які стали ініціатором справи проти ексміністра Миколи Сольського визнали, що ветерани АТО отримали землю законно, хоча і скаржаться, що це було зроблено "схематично".

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Через дефіцит електроенергії, спричинений російськими ракетними ударами по електростанціях, у всіх регіонах України діють обмеження споживання електроенергії та погодинні графіки відключення промислових та побутових споживачів.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

В Україні майже не залишилося перехідних рослинних залишків від минулорічного врожаю, тому збільшення експорту можна очікувати тільки після збору нового врожаю.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

13-річна дівчинка загинула під колесами пасажирського поїзда в селі Заворичі Київської області.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Цього року врожай зернових та олійних культур в Україні прогнозується на рівні близько 74-75 мільйонів тонн, залежно від погодних умов.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

За словами міністра оборони Нідерландів, Україні буде дозволено використовувати голландські винищувачі F-16 для нанесення ударів по цілях в росії.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Фонд відновлення енергетики вже зібрав понад 490 мільйонів євро, що допоможе Україні провести необхідні ремонтні роботи в енергетичному секторі, але цих коштів недостатньо для покриття всіх потреб.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Компанія Вадима Альперіна "Агірос", ймовірно, експортувала понад 20 000 тонн американської кукурудзи, яка була в заставі у американських фондів і її нібито утилізували.

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

На трасі NN — 01 біля села Дерев'яне Київської області зіткнулися п'ять автомобілів, в результаті чого ніхто не постраждав, але були допущені адміністративні порушення.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Шукаєш правду?

Долучайся до нашого Telegram-каналу!

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Київ  •  УНН

3 червня 2024, 09:51  •  122420 перегляди

Read in English

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Захар Подкидишев

СуспільствоПублікаціїЕксклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Новини по темi

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  122420 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  101161 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  15708 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  15923 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  14359 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  13667 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  17678 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  12446 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  118649 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  13726 перегляди

Популярні

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

3 години тому  •  47544 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

7 годин тому  •  58374 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

7 годин тому  •  31136 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  100073 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  124355 перегляди

Публікації

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  125724 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

9 годин тому  •  124319 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  119913 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

10 годин тому  •  130245 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

11 годин тому  •  130726 перегляди

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Представники НААН, які стали ініціатором справи проти ексміністра Миколи Сольського визнали, що ветерани АТО отримали землю законно, хоча і скаржаться, що це було зроблено "схематично".

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Через дефіцит електроенергії, спричинений російськими ракетними ударами по електростанціях, у всіх регіонах України діють обмеження споживання електроенергії та погодинні графіки відключення промислових та побутових споживачів.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

В Україні майже не залишилося перехідних рослинних залишків від минулорічного врожаю, тому збільшення експорту можна очікувати тільки після збору нового врожаю.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

13-річна дівчинка загинула під колесами пасажирського поїзда в селі Заворичі Київської області.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Цього року врожай зернових та олійних культур в Україні прогнозується на рівні близько 74-75 мільйонів тонн, залежно від погодних умов.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

За словами міністра оборони Нідерландів, Україні буде дозволено використовувати голландські винищувачі F-16 для нанесення ударів по цілях в росії.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Фонд відновлення енергетики вже зібрав понад 490 мільйонів євро, що допоможе Україні провести необхідні ремонтні роботи в енергетичному секторі, але цих коштів недостатньо для покриття всіх потреб.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Компанія Вадима Альперіна "Агірос", ймовірно, експортувала понад 20 000 тонн американської кукурудзи, яка була в заставі у американських фондів і її нібито утилізували.

Ексклюзив

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

На трасі NN — 01 біля села Дерев'яне Київської області зіткнулися п'ять автомобілів, в результаті чого ніхто не постраждав, але були допущені адміністративні порушення.

Дорога в один кінець: як "вбиває" соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній

Дорога в один кінець: як «вбиває» соціальна безвідповідальність деяких аграрних компаній.

Попри те, що російська агресія об’єднала українське суспільство у допомозі армії, усе ж, інколи так стається, що хтось, прикриваючись високими ідеалами, елементарно забуває про свою соціальну відповідальність. Яскравий приклад цього – ситуація, яка виникла в одному з районів Чернігівської області.   

На словах всі, нібито, сильно переймаються долею дороги, зруйнованої транспортом двох аграрних компаній, якою карета швидкої допомоги ледь довезла важко хвору літню жінку до лікарні у Ніжині. Але, судячи з усього, ремонтувати дорогу, щоб така історія не повторилася, ніхто не збирається, пише УНН.

Як розповідають місцеві жителі, дорогу, у межах якої розташовані населені пункти Сидорівка, Берестовець, Комарівка Ніжинського району, своїм важковаговим транспортом руйнують фірми «Kernel» та «Українська молочна компанія».

Людям, яким треба їхати на роботу, чи просто по своїх справах, важко пересуватися цією дорогою навіть легковим транспортом. Що вже казати про рейсові та шкільні автобуси, які теж змушені тут їздити і фактично щодня наражати на небезпеку своїх пасажирів.

І от саме цією дорогою «швидка» везла до лікарні у Ніжині важко хвору жінку похилого віку. У пацієнтки був геморагічний інсульт, тож лік йшов навіть не на хвилини, а на секунди. Але карета швидкої, об’їжджаючи суцільні ями та вибоїни, втрачала дорогоцінний час, який міг би збільшити шанси жінки на порятунок.

До лікарні бригада «швидкої» пацієнтку таки довезла, але за декілька днів вона померла у медзакладі.

Здавалося би, цей кричущий випадок мав би збурити громадськість, а чиновників – змусити звернути увагу і на дорогу, і на агрофірми, які її руйнують.

Але все виявилося не так просто.

З’ясувалося, що ділянка від Сидорівки до Берестовця – це дорога місцевого значення, і за неї відповідає область, а ділянка від Берестовця до Комарівки – державного значення, тож її має ремонтувати Агентство відновлення та інфраструктури.

Як розповів УНН начальник відділу експлуатаційного утримання автомобільних доріг Управління капітального будівництва Чернігівської ОВА Олександр Мисник, свою ділянку дороги вони «масштабно полатали» у 2021 році. Цього року видатків на ремонт доріг бюджетом не передбачено, можна використовувати лише залишки коштів з минулих років, а ця дорога у планах на ремонт не передбачена.

При цьому чиновник визнав, що проблема із перевищенням ваги транспорту на дорогах існує, але місцева влада вплинути на це ніяк не може, бо немає відповідних повноважень – це сфера Укртрансбезпеки та поліції.

Як вихід, для вирішення проблеми, представник Чернігівської ОВА порадив місцевим жителям бути більш наполегливими, і навіть перекривати дорогу.

«Якщо люди самоорганізовуються, то ніхто їх не зупинить, якщо вони перекриють вантажівкам дорогу. У нас такі ситуації були в громадах, коли люди перекривали дорогу. Якщо власники (важковагового транспорту) мали б совість, то виділили кошти на громаду», — зазначив Мисник.

Своєю чергою, Комарівський сільській голова Віктор Бондаренко переконує, що у жахливому стані нині знаходяться декілька кілометрів дороги між Берестовцем та Комарівкою, а отже всі питання — до Агенції відновлення. Запевняє, що неодноразово порушував питання ремонту цієї ділянки.

Але при цьому голова Комарівської громади фактично виправдовує агрофірми, які зруйнували дорогу. За його логікою, головне, що вони платять податки до бюджету.

«Їздять вони тим великогабаритним транспортом, але вони його заправляють, дорожній податок у нас закладений у вартість пального. Тобто більше заправляєшся – більше їздиш, більше сплачуєш податки. Ми з цими агрофірмами постійно спілкуємося. Вони могли скористатися пільгою, наприклад, у 2022 році та не заплатити нам земельний податок, а вони заплатили, я їм дякую за це», — пояснив свою точку зору Бондаренко в коментарі УНН.

А що, власне, самі агрофірми? На момент написання матеріалу у компанії «Kernel» так і не відповіли на наш запит щодо ситуації.

Своєю чергою, в «Українській молочній компанії» винними у руйнуванні дороги себе не вважають.

Як заявив директор Борзнянської філії ТОВ «УМК» Ігор Хлистун в коментарі УНН, вони користуються дорогою, тому що поруч розташовані їхні господарства. А проблема, на його думку, полягає не у транспорті, а в тому, що за дорогою погано доглядають.  Також Хлистун визнав, що жодного разу не обговорював з обласною владою можливість ремонту дороги.

Хоча, такі варіанти є. Як зазначає Олександр Мисник, ці дві великі аграрні компанії могли б долучитися до ремонту дороги на умовах співфінансування. Приклади такої позитивної співпраці соціально відповідального бізнесу та місцевої влади в Чернігівській області є.

Окрім того, за словами Мисника, можна вивчити можливість, щоб «Kernel» та «Українська молочна компанія» самотужки профінансували ремонт дороги.

Головне, щоб було бажання, яке, судячи з усього, у двох великих українських компаній не проглядається від слова зовсім.

Звісно, можна багато говорити про сплату податків, допомогу ЗСУ тощо. Але цінність має кожне людське життя. Навіть у випадку, коли це життя на шальках терезів разом із зруйнованою тобою дорогою, яка б могла його врятувати.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Новини Чєрнігова